Laatste weken thuis - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Ruth Beek - WaarBenJij.nu Laatste weken thuis - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Ruth Beek - WaarBenJij.nu

Laatste weken thuis

Door: Ruth

Blijf op de hoogte en volg Ruth

14 Oktober 2014 | Nederland, Dordrecht

Hoi allemaal,

De laatste weken in Nederland zijn aangebroken. Vandaag over precies vier weken zit ik in het vliegtuig ergens boven de Atlantische Oceaan. Wow... de tijd vliegt echt!

Het project loopt nu volgens de planning, we moeten wel nog best veel opdrachten doen. Het projectvoorstel is bijna af en in de komende weken moeten we nog een critical movie (filmpje over ons project) maken, een paper erover schrijven en het filmpje presenteren aan alle minorstudenten. Gelukkig hebben we daar nog drie weken voor.

Ook ga ik me de komende tijd praktisch goed voorbereiden. Bijvoorbeeld tentamenstof bij elkaar zoeken en bundelen voor het tentamen dat ik moet doen in de week nadat ik terug ben uit Curaçao (hmm), veel to-do-lijstjes maken met alle dingen die ik niet moet vergeten, DTP-vaccinaties halen, afscheidsfeestje organiseren, een snelcursus Papiamentu volgen...

Mijn volgende blog hoop ik te schrijven vanuit Curaçao. So stay tuned!

Ayo, te otro bia!
('Doei, tot de volgende keer' in Papiamentu - de taal die veel mensen op Curaçao spreken)

♡, Ruth

  • 15 Oktober 2014 - 22:19

    Lyd:

    Heel veel succes zusje met alle voorbereidingen!

  • 18 Oktober 2014 - 13:37

    Mir :

    Spannend....!! Gaat echt opschieten nu!!!
    Leuk dat de zussendate nu staat. Helemaal in teken van jou!!! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruth

Actief sinds 13 Sept. 2014
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 3883

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 22 Januari 2015

Minor op Curaçao

Landen bezocht: